Темний

EVERY ZODIAC SIGN EVER

Smosh
Підписатися
Переглядів 4 383 660
97% 42 818 1 019

Whether you're a weepy Cancer, a grounded Capricorn, or a fiery Leo, no one's immune to the power of the stars. This is EVERY ZODIAC SIGN EVER.
CAST
Courtney Miller (@co_mill)
Shayne Topp (@supershayne)
Damien Haas (@damienhaas)
Olivia Sui (@oliviasui)
Noah Grossman (@noahgrossman214)
Keith Leak Jr. (@KeithLeakJr)
CREW
Director: Ryan Todd
Writers: Brittany Metz, Monica Vasandani, Damien Haas & Ryan Finnerty
Production Manager: Margo McHugh
1st AD: David Gutel
PA: Jacqi Jones
DP: Mitch Anderson
Cam Op: Brennan Iketani
DIT: Matt Duran
Art Director/Costumes: Steven Cirocco
Set Decorator: Tayler Nicholson
Props/Stage Coord: Yasmeen Mughal
Community Manager: Cece Wrenn
Content Manager: Kiana Parker
It/Equipment Manager: Tim Baker
Executive Assistant: Nancy Azcona
Smosh Sketch Editor: Mike Small
GFX: Brittany Metz
Executive Producer: Ryan Todd
Wardrobe : Meredeth Peebles
Script Supervisor: Eddie Vigil V
Sound: Greg Jones
Gaffer: Billy Yates
Key Grip: Nick Giomuso
Grip: Angelique A. Costanza
Make-up: Rachel Jenkins
Make-up: Brooke Darwin
Buyer: Natalia Brito
Carpenter: Phil Huertas
SHOP THE SMOSH CLOTHING LINE: smosh.store
Watch WHO KNOWS ME BEST CHALLENGE: ukvid.net/video/%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%BE-1GGb5ueYrxg.html
Watch Mystery Smoothie Challenge | Super Smash Bros. Ultimate: ukvid.net/video/%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%BE-a_zmtZCntdA.html
Watch ProJared Drama & Ian Dating Courtney's Sister? - SmoshCast #13: ukvid.net/video/%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%BE-6i2cIVcVTV4.html
Punch that bell icon so you'll know when we add a new episode!
Subscribe To Smosh: bit.ly/2Uj3OR4
Follow Us:
Instagram: instagram.com/smosh
Facebook: facebook.com/smosh
Twitter: twitter.com/smosh
Check Out Our Other Smosh Channels:
Smosh Pit: bit.ly/2FB4N5P
Smosh Games: bit.ly/2I4tXwJ
SmoshCast: bit.ly/2I5Gtf4f

Комедії

Опубліковано

 

20 тра 2019

Поділитися:

Ссилка:

Скачати:

Завантаження.....

Додати в:

Мій плейлист
Переглянути пізніше
КОМЕНТАРІ 80
Drake playZ
Drake playZ 2 години тому
Bad words
Jeffy Zohan
Jeffy Zohan 21 годину тому
I’m libra and I’m only emotional cause of my odd
Mix Ce
Mix Ce День тому
Is this the same cast from So Random.
DangerDeadGamer 123
DangerDeadGamer 123 День тому
I'm a pisces and that's not really me...
taylor graham
taylor graham День тому
As a Libra I 100% agree omg 🤣🤣
It's DeLanté
It's DeLanté День тому
Capricorn's always correcting someone...can't help it. I'm a Capricorn and don't mess up your grammar. I will correct you.
Axel Arcovendas
Axel Arcovendas 2 дні тому
I'm a Gemini so this is 100% right
miel the squid
miel the squid 2 дні тому
Seems accurate with me, sadly (Capricorn). LOL
Kam 34
Kam 34 2 дні тому
I’m Aries and this is quite accurate
MEME LORD
MEME LORD 3 дні тому
*quickly goes to go google my zodiac sign*
Utube Fren
Utube Fren 3 дні тому
1:08 "YOU TWO ARE F*CKING ALREADY!!!!!!" If I were Damien "I wish..":(
Pro Bed The
Pro Bed The 3 дні тому
Those are not zodiacs, the zodiacs are mouse cow tiger rabbit dragon snake horse sheep monkey chicken dog pig
Lonely Little Wolfie
Lonely Little Wolfie 4 дні тому
My friend is literally *The exact representation of Leo in this video*
Hk Zerv
Hk Zerv 4 дні тому
It has been 2 weeks since I didn't do any school work The aries one is accurate I have no emotion, please help me
TheMysterious Egg
TheMysterious Egg 4 дні тому
Genimi for life
Erin Jones
Erin Jones 4 дні тому
As a Pices i can totally say that this is true
Dubravka Marinkov
Dubravka Marinkov 5 днів тому
Im a taurus
Jocelyn Tang
Jocelyn Tang 5 днів тому
Give me Virgo guys. Hahaha. I’m a Taurus and I always gravitate towards Virgo guys. We always have the best connection in life.
Galaxyqueen Squad
Galaxyqueen Squad 5 днів тому
I’m a Leo so I guess we want expansive stuff 😂
Edwin Palomares
Edwin Palomares 5 днів тому
Yo so who laughed only when your own sign showed.
SimpDetector
SimpDetector 5 днів тому
I didn’t really think that zodiac signs were really true but I’m a Sagittarius and that was so true
Billy Dinh
Billy Dinh 5 днів тому
Im a libra
Goofy IDK
Goofy IDK 5 днів тому
the depiction of ♌️ leos kinda scared me how true it is (im a leo)
HDweirdHanna
HDweirdHanna 5 днів тому
GEMINI IS SOOOO ACCURATE UGH
Ryan MacLean
Ryan MacLean 6 днів тому
Going off this, Aquarius’s are the only legitimately good people
「 CrookedEditz 」
「 CrookedEditz 」 4 дні тому
Ryan MacLean Awh- Thank you UvU
Linda Redfield
Linda Redfield 6 днів тому
Im a gemini but i act no where like shayne in this
Flamingo Boi
Flamingo Boi 6 днів тому
Welcome to the comment where you can say your zodiac sign without getting judged
Newgemumasuta
Newgemumasuta 8 днів тому
Im sorry im a Leo and I’m not like what you show but don’t care is funny so don’t care keep up the good work
Sly Puppy
Sly Puppy 8 днів тому
I’m a Capricorn ♑️
Nicos World
Nicos World 9 днів тому
Where was Scorpio
Karim Kharbouch
Karim Kharbouch 9 днів тому
Did they just forget libra lmfaoo
Wez_ Pez
Wez_ Pez 9 днів тому
OMFG I was born in december and that's what i THINK 24/7
SillyDilly
SillyDilly 9 днів тому
I'm Taurus
Malibu Drag
Malibu Drag 9 днів тому
And the aquarius one is so true
Malibu Drag
Malibu Drag 9 днів тому
So every capricorn is a karen
Alexander Crowl
Alexander Crowl 9 днів тому
I realize that it is a joke but I really dont think that I’m going to grow up and be like the Scorpio in this video
ServerMate S
ServerMate S 9 днів тому
I’m a saggitarius and i’m kinda like that but maybe a little weaker
Kakashi Hatake
Kakashi Hatake 10 днів тому
As a cancer,i approve this
Comic Gamer
Comic Gamer 10 днів тому
♈ Aries!
Uno Reverse
Uno Reverse 10 днів тому
Scorpios don’t act like that I sure don- *my boyfriend said Meghan Trainors a good singer* MOM WHERES THE KNIFE!
Thure Raaskou Madsen
Thure Raaskou Madsen 11 днів тому
Damn. Cancer, Autism AND ADHD. I really hit emotional rock bottom.
AW4KING4MING
AW4KING4MING 11 днів тому
my zodiac sign is cancer and that is a very accurate representasion of me
Styler
Styler 11 днів тому
I'm a libra and... yeah this is accurate
JJBNZTV
JJBNZTV 11 днів тому
As a Scorpio I can say; This is accurate.
I Don't Know
I Don't Know 11 днів тому
_I have never been so offended by something I totally agree with_
Hendrik Mok
Hendrik Mok 12 днів тому
why did the sagittarius represent me so well im shooketh
The Animator
The Animator 12 днів тому
I uh,don’t know about the Scorpio,I’m a Scorpio and that’s never happened to me IF YOU LIKE YOUR WRONG FACTS THEN JUST GO AND GET MARRIED WITH THEM Oh...Nevermind
JakeX2AndDanny
JakeX2AndDanny 12 днів тому
Who came to this vid having no idea what a zodiac sign is. Lol
ピエロPiero
ピエロPiero 12 днів тому
*crying because my sign is like so far from what I’m like*
Turbo Robloxian
Turbo Robloxian 12 днів тому
No wonder im a taurus my attitude is like him everytime im mad i think about abkill list
You trash Kid
You trash Kid 12 днів тому
Bro I’m a cancer but I don’t act like that well sometimes
NT Productions
NT Productions 12 днів тому
I’m a Pisces and I feel attacked
Bacon Animates
Bacon Animates 12 днів тому
I’m a Libra and I agree with this completely.
Elan Mattar
Elan Mattar 13 днів тому
Im Pisces, perfect representation of me
Noah Droge
Noah Droge 13 днів тому
I’m a Scorpio and I haven’t had the same scenario but it’s happen in different way😂
Caleb the smasher
Caleb the smasher 13 днів тому
I’m a Scorpio cause I’m born on October 27
meme dog
meme dog 14 днів тому
i dont think i have ever been like what they show for Gemini im antisocial
meme dog
meme dog 14 днів тому
and i cry the most out of anybody i have ever meet
beatrix kiddo
beatrix kiddo 14 днів тому
the sag one is so true wtf JAGDHSJHA whenever I get frustrated abt grp projects I say, “Gosh, I could do this alone!” but I procrastinate a lot lmao
Tina Moyer Moyer
Tina Moyer Moyer 15 днів тому
1:48 omg im a leo and that is SOOOOOOOO TRUEE LIKE FOR EVERY HOLIDAY I WANT EVERYTHING AND IF SOMEONE IS LIKE "no, thats to much" im like "but im worth it.."
J P
J P 15 днів тому
lmao yes!!! me in college Sagittarian when it came to group projects lol!!! imbeciles and fools, every one last of them!!!
SwayDragon -
SwayDragon - 15 днів тому
Aries......too true
Ryan Longbottom
Ryan Longbottom 16 днів тому
Welp im a libra shit.
reeces_ puffs
reeces_ puffs 16 днів тому
Damn they got me (Sagittarius) shockingly right
Vretta Beats
Vretta Beats 16 днів тому
I don’t think Damien was acting as a serial killer
Hell fire
Hell fire 16 днів тому
Write down in the comments if you’re a Scorpio ♏️
Jaslin Revelly
Jaslin Revelly 16 днів тому
I'm aries and this video is actually so true 😂
Emma Marshall
Emma Marshall 16 днів тому
The Leo one is so accurate. I'm a Leo.
Ravi Dhullipala
Ravi Dhullipala 16 днів тому
The sagittarius one was so accurate
TheGamingTurtle Merrick
TheGamingTurtle Merrick 17 днів тому
I'm a libra and very emotional 😢
Thirty Three
Thirty Three 17 днів тому
Literally, all Dutch ppl are Leo.
Random Person
Random Person 17 днів тому
Me over here a Sagittarius like I have done this before and it works everytime
Mr Anime97
Mr Anime97 17 днів тому
That's not true about Leo 🙂
zahra pandie
zahra pandie 17 днів тому
Aries: "I didn't finish my work" Me: pls I'm an aries and I'm not like that at all Also me: currently procrastinating my work and watching this video instead
Floof BALL
Floof BALL 18 днів тому
Leo ain’t true
Olivia Kiyoko
Olivia Kiyoko 18 днів тому
Libras are cheaters :)
IHateMyInsomnia 207
IHateMyInsomnia 207 18 днів тому
I’m an Aquarius and I gotta say... This is completely accurate
KeiRieBeAr
KeiRieBeAr 18 днів тому
lebra- true, so true, i felt that hah
VenusOPGaming
VenusOPGaming 18 днів тому
Le trash boy...
Game Time
Game Time 18 днів тому
OMG me and my sister are always playing therapist I can’t believe how spot on that is
Elizabeth Maxwell
Elizabeth Maxwell 18 днів тому
I’m a ♓️
Наступне
Every Annoying Person Ever
10:07
Переглядів 2 700 000
Every Hot Topic Ever
07:01
Переглядів 5 500 000
EVERY NETFLIX ORIGINAL EVER
06:01
Переглядів 3 300 000
2020: GOOD VIBE CHECK
10:54
Переглядів 2 101 320
Every TikTok Ever
10:47
Переглядів 3 600 000
Every Boss Ever
10:24
Переглядів 284 000
Every Awkward Moment Ever
10:13
Переглядів 1 700 000
Every Coffee Shop Ever
09:45
Переглядів 6 000 000
Movies as Zodiac Signs
15:00
Переглядів 877 000
Every Substitute Teacher Ever
13:36
Переглядів 4 800 000
EVERY COUPLE EVER
08:01
Переглядів 3 900 000
Царь зверей / Мультфильм HD
1:41:50
Чики | Серия 1 | more.tv
46:00
Переглядів 4 543 567