Темний

Gordon Ramsay Animated - R A W

Zeeeko
Підписатися
Переглядів 3 216 389
99% 241 554 1 426

The part 2 of the very well received first Gordon Ramsay animation I did. I know this one is a lot less quotable but I hope you still enjoyed it!
My Twitter: @z3eko
Outro music: Atlas - E[u].logy
Audio is a mashup of multiple different Hells Kitchen episodes.

Комп’ютерні ігри

Опубліковано

 

10 лют 2019

gordonramsayramsaygordonhellskitchengamingmusicrageanimationanimatedcartoonfunnycomedy

Поділитися:

Ссилка:

Скачати:

Завантаження.....

Додати в:

Мій плейлист
Переглянути пізніше
КОМЕНТАРІ 15 623
poke pivot
poke pivot 2 години тому
Hey zeeko, you think you can animate my triple platinum og mumble rap? That'd be pretty cool..
Gamal Askalani
Gamal Askalani 2 години тому
Starting from 0:29 was hilarious 😂😂😂😂
Randmonly Cookies
Randmonly Cookies 2 години тому
If Gordon Ramsay was in anime
Roque Ortiz
Roque Ortiz 2 години тому
What’s the original video for this???
Dr Builder
Dr Builder 3 години тому
We should sent this video to Gordon Ramsey. The reaction would be priceless.
LadyVenom Way
LadyVenom Way 3 години тому
Hahahaha fucking hilarious OMFG XD
Mariam Lara
Mariam Lara 3 години тому
This is internet treasure.
Bling Bling Boy
Bling Bling Boy 4 години тому
Thumbnail is Ramsey real dick
ken kaneki
ken kaneki 4 години тому
0:58 gordon turn into a monster
iTz Fwizzy
iTz Fwizzy 5 годин тому
You gotta make one with NINO in there somewhere that would be hilarious.
Eric Castro
Eric Castro 5 годин тому
Omg
JOONIE MONSTER
JOONIE MONSTER 5 годин тому
Moreeeeee
Wyvern
Wyvern 5 годин тому
A FINE FUCKIN' MESS!
sarah
sarah 5 годин тому
I watch this everyday
MILLY Ç
MILLY Ç 6 годин тому
You should do the idiot sandwich one
Yossi Tobi
Yossi Tobi 6 годин тому
Gold 👌🏻
CA2VA
CA2VA 6 годин тому
This guy doesnt know what a cow looks like! dumb a$$ !
Pyro
Pyro 6 годин тому
*me sleeping peacefully and having a good dream* my mom: 0:00
Jesse Ceniceros
Jesse Ceniceros 6 годин тому
😂😂😂alright come here donkeys
Darth Xodius
Darth Xodius 6 годин тому
I cried from the laughter ahhhhhh this shit is fucking *gold*
Erika Welker
Erika Welker 7 годин тому
Make more!!! I want more!!!!!!
Joseph Stalin
Joseph Stalin 7 годин тому
It’s okay if food is raw at least your country has food
Rei Kyoko
Rei Kyoko 7 годин тому
0:47 spirited away reference. I need a 10 hour version of this.
Bob Boon
Bob Boon 7 годин тому
Gordan ramsay is the most misunderstood hero in anime history.
Christian Crusader
Christian Crusader 7 годин тому
List of Cymbal moments: 0:13 0:16 0:21
Major duncan
Major duncan 7 годин тому
I need *NORE*
Carlos shongoose
Carlos shongoose 8 годин тому
Plz make more lmfao
Fre_ Sh
Fre_ Sh 8 годин тому
0:25 what my parents said at birth
Fre_ Sh
Fre_ Sh 8 годин тому
0:43 me throwing my life away to shit
David Gutiérrez
David Gutiérrez 8 годин тому
I will pay whatever you want for you making a series of this
My Doritos
My Doritos 8 годин тому
The ending made my day and I was laughing so hard
strawberry blue
strawberry blue 8 годин тому
WOW😧
ItsyaboyWyatt XD
ItsyaboyWyatt XD 8 годин тому
LeL dude make more videos of this
UndeadFrankie
UndeadFrankie 8 годин тому
I love this, reminds me of Awesome Reach :D Good Work!
Aspen Paws
Aspen Paws 8 годин тому
this is hilarious
Shadow Master
Shadow Master 9 годин тому
Please make more Gordon Ramsey animations
Dana Rosario
Dana Rosario 9 годин тому
Anyone got the original video lol
Ryan Corrigan
Ryan Corrigan 9 годин тому
*WHERE* *IS* *THE* *LAMB* *SAUCE*
EveThe Neko
EveThe Neko 9 годин тому
I love this to much
CJ Em
CJ Em 9 годин тому
Never stop making these
Seymour Buttz
Seymour Buttz 9 годин тому
At least 500,000 of these views were me.
RottedDollFace
RottedDollFace 9 годин тому
This is so fucking amazing. FML. 🤣🤣🤣👏👌🖤
M3D13V4L
M3D13V4L 9 годин тому
Just fucking tosses a dude.*
RaptusRegaliter ftw
RaptusRegaliter ftw 10 годин тому
0:19 when you realize head is a dick
Steven Chavarria
Steven Chavarria 10 годин тому
This is what UKvid was truly meant for
Saggy Flaps
Saggy Flaps 10 годин тому
There's an art to this, it's truly beautiful
LoveSunnah
LoveSunnah 10 годин тому
0:40 I like how he puts s**t on the plate 😂😂😂😂😂😂😂
OZMX
OZMX 10 годин тому
Awesome reminds me of Super jail.
Christine Ecochardt
Christine Ecochardt 10 годин тому
This video looks very *R A W*
Manuel Guerrero-Morales
Manuel Guerrero-Morales 10 годин тому
FKN GOLD!
Freddy Chavarria
Freddy Chavarria 10 годин тому
:47 had me fuckin ded bruv 😂
Magda Elguezabal
Magda Elguezabal 10 годин тому
0:34 go at .25 speed and you will see.. a dildo in the table.... lol!
Dillon Mo' coke
Dillon Mo' coke 10 годин тому
The song at the end sounds so familiar. What's the name?
thelazybluefoxnia Nia
thelazybluefoxnia Nia 11 годин тому
R A W
_David _Xu_
_David _Xu_ 11 годин тому
0:07 your girl when you’ve been making lame excuses
Selwyn Crawford
Selwyn Crawford 11 годин тому
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 just subscribed...i need this in my life lol..I still have tears on my 4th watch! Excellent!!
UndeadInfinity Sword
UndeadInfinity Sword 11 годин тому
LMAO AT THE END HE GREW TWO MORE HANDS AND TWO MORE PENIS XD IM DEAD
ENVI
ENVI 11 годин тому
this takes me back to the glory days of newgrounds
Thomas Wright
Thomas Wright 11 годин тому
Just love the bit where he turns his head when he is saying Madam! haha
c j
c j 11 годин тому
Lmao on point make more
Charley Proudley
Charley Proudley 11 годин тому
Legend says the food is still raw
Treven Utter
Treven Utter 11 годин тому
At 0:20 there’s a dick across that guys forehead just like in the real show. Lmao the level of detail in this is amazing
Ultra Instinct
Ultra Instinct 11 годин тому
0:40 to 0:41 when someone call you in the middle of the night.
Alphoenix gaming
Alphoenix gaming 11 годин тому
Brilliant 😂
B0TH CHEEKS
B0TH CHEEKS 11 годин тому
0:46 what my meat sees at 3am before it gets pulverized
panda a
panda a 11 годин тому
I love youuuu
Anoobius
Anoobius 12 годин тому
0:41 What I eat in school cafeterias
Chey Babe49
Chey Babe49 11 годин тому
RAW RAAAW RAAW, SHIT
marcodabatman
marcodabatman 12 годин тому
MY SIDES HURT AHAHAHAHAHAHAHHAJA
kelvin lor
kelvin lor 12 годин тому
Top 10 Best anime character
KBsCorner
KBsCorner 12 годин тому
lol
Maddie Hurtado
Maddie Hurtado 12 годин тому
0:01 turtle neck left the chat
CXLIN111D
CXLIN111D 12 годин тому
The lady’s face at 0:02
Kirbstar
Kirbstar 13 годин тому
Do more of these they are super funny
Matt G
Matt G 13 годин тому
Fuck we need moar!!!
Jason Dacmond
Jason Dacmond 13 годин тому
80% Effort
CykaMusic
CykaMusic 13 годин тому
Who dares, to send this to the mighty Gordon Ramsey?
King Kai
King Kai 13 годин тому
Please make more for the love of god 🙏🏽
Michael Cappelli
Michael Cappelli 14 годин тому
Oh my god yes.
Jeff The KillerCringeMaster
Jeff The KillerCringeMaster 14 годин тому
0:42, gordon ramsay yeeted dat boi of the stage gordon ramsay for smash bros ultimate
Daniel Siegal
Daniel Siegal 14 годин тому
dud plz more i watched this in a lecture and got kicked out for makin a disturbance bc i couldnt control my laughter
alina sharma
alina sharma 14 годин тому
His NECK
Giwaku
Giwaku 14 годин тому
It's incredible how accurate the amount of his forehead wrinkles are 👌🏻
Aaa Ggg
Aaa Ggg 14 годин тому
Anyone got a link to the original clips ??
Alan Rodrigues
Alan Rodrigues 14 годин тому
Do "Idiot Sandwich" next pls!
mr vlores
mr vlores 14 годин тому
0:59 lost a 1v1
Jose Robles
Jose Robles 14 годин тому
Brooo i watched this like 10 times in a row! U gotta make more of these lmfao
Ryan Worstell
Ryan Worstell 14 годин тому
I watch this every day.
HYPERzone
HYPERzone 15 годин тому
NO CHIEF, DONT SAY THAT PLEASSSEEEEE😂😂😂😂😂😂🤣
Dabbing squidward
Dabbing squidward 15 годин тому
F U C K O F F
Me mo
Me mo 15 годин тому
*Useless fucking pieces of SHIT*
allstar -J
allstar -J 15 годин тому
Hahaha calm down
Xan Ax
Xan Ax 15 годин тому
Why is he so mean?
Domonoasis World
Domonoasis World 16 годин тому
This video was an emotional rollercoaster.
Joe Holyome
Joe Holyome 16 годин тому
This is so good
Mr X
Mr X 16 годин тому
Genius
EMMA CHAMBERS
EMMA CHAMBERS 16 годин тому
*its fookin raw*
In_Vas_Por
In_Vas_Por 16 годин тому
"NOOO CHEF DONT SAY THAT PLEASEEE!!! " 😂😂😂
In_Vas_Por
In_Vas_Por 16 годин тому
This is so much funnier when you know almost all the real scenes by heart.
george h
george h 16 годин тому
*MADAM*
Наступне
Rebuilding A Wrecked 2013 Nissan GTR Part 7
22:37
Top 10 People Getting TRIGGERED! 💢
16:09
Переглядів 26 000 000
If you don't laugh, you have no soul... part ∆
11:22
Hitler - OverSimplified (Part 1)
06:30
Переглядів 11 000 000
Family Guy   Peter Becomes a Smoker
04:18
Переглядів 3 600 000
Hell's Kitchen S04 - Best Of (Uncensored) - Part 1
11:21
videos that butter my muffin
12:49
Переглядів 4 200 000
Gordon Ramsay - The Arguments Compilation
20:04
Переглядів 991 000
KitchenNightmares.US.S06E16
43:02
Переглядів 7 000 000
fortnite made me a skin before ninja lol
11:19
Переглядів 2 563 260
The BETRAYAL that CHANGED EVERYTHING! - Rust
26:01
Переглядів 1 073 187
BREAKING Storm The House with an AUTO CLICKER
11:24
Переглядів 3 111 751
TFUE & CLOAKZY TRY THE ULTIMATE ESCAPE ROOM!
39:07
Переглядів 6 301 532
Joining Other Youtubers Custom Scrim Matches..
16:18
I Built A TRAP For My HATER In Bloxburg! (Roblox)
10:10