Темний

Non-Scary Movie - Key & Peele

Key & Peele
Підписатися
Переглядів 2 381 174
98% 55 923 810

Two friends leaving a horror movie talk about how unaffected they were by the scary parts.

About Key & Peele:
Key & Peele showcases the fearless wit of stars Keegan-Michael Key and Jordan Peele as the duo takes on everything from "Gremlins 2" to systemic racism. With an array of sketches as wide-reaching as they are cringingly accurate, the pair has created a bevy of classic characters, including Wendell, the players of the East/West Bowl and President Obama's Anger Translator.

Subscribe to Comedy Central: ukvid.net/show-UCUsN5ZwHx2kILm84-jPDeXw
Watch more Comedy Central: ukvid.net/u-comedycentral

Follow Key & Peele:
Facebook: facebook.com/KeyAndPeele/
Twitter: twitter.com/keyandpeele
Watch full episodes of Key & Peele: www.cc.com/shows/key-and-peele
Follow Comedy Central:
Twitter: twitter.com/ComedyCentral
Facebook: facebook.com/ComedyCentral/
Instagram: instagram.com/comedycentral/

#KeyAndPeele #ScaryMovie #Us

Комедії

Опубліковано

 

21 бер 2019

Key & PeeleKey and PeeleJordan PeeleKeegan-Michael Keykeey & peeleKey & Peele full episodeskey and peele showkay and peelemoviesscary movieshorrormacho guyshorror parodysketch comedyfunnyfunny videocomedy videosfunny jokesfunny clipsnon-scary moviepretending not to be scaredhorror movieskey and peele horrorjordan peele horrorjordan peele us

Поділитися:

Ссилка:

Скачати:

Завантаження.....

Додати в:

Мій плейлист
Переглянути пізніше
КОМЕНТАРІ 2 434
Solarius 102
Solarius 102 Годину тому
Damn he parked far as hell away!!
Stephanie Meyer
Stephanie Meyer 7 годин тому
That's just like me and my mom lol.
jeddak carter
jeddak carter 9 годин тому
"please stop " 😂😂😂
trevor smith
trevor smith 17 годин тому
I ain't ever been scared of a movie but I did say Bitch!!!! 😂😂😂
ching pong
ching pong 18 годин тому
these both r brave men
Anani Achumi
Anani Achumi 20 годин тому
Story of my life🤣
Protect Children At All Costs
Protect Children At All Costs 21 годину тому
He carried that dude just like a loaf of bread.
Evi1M4chine
Evi1M4chine День тому
Him looking below the car was the least funny part of the sketch. Stooopiiid! … 😁
Aaron Fernandes
Aaron Fernandes День тому
After watching US
Apple Juice Media
Apple Juice Media День тому
This is me after watching Us. Looking at every mirror
The Pride of London
The Pride of London 2 дні тому
I ain’t gone lie the dog barking kinda got me 🤣🤣🤣 ( had my headphones in )
RANDI BRADLEY
RANDI BRADLEY 2 дні тому
The way he shouts, "Please stop!", sounds like such an Oscar winner. Why? It would deem a movie classic.
Jordan Utley
Jordan Utley 2 дні тому
Me and my buddy after Us.
Armando G
Armando G 2 дні тому
Was this skit filmed in HighLand Park Los Angeles? The HLP Theatre??? I'm not wrong am i?
Raphael Sanbar
Raphael Sanbar 2 дні тому
Armando G yh it was
keflar5
keflar5 3 дні тому
Did they just watch "US"?
Titenic Titan
Titenic Titan 3 дні тому
Anyone else noticed that they pissed their pants?
Ryan Nata
Ryan Nata 3 дні тому
Kay & peele for gta 6 radio talk show! Please brother 😂👍
Ryan Nata
Ryan Nata 2 дні тому
@Jordan Utley it'll be hillarious like chakra attack, imagine they're talking about women like in their skit, "i said biiiiittch" lol it'll be interesting 😂
Jordan Utley
Jordan Utley 2 дні тому
Dude, genius!!!
zac morris
zac morris 3 дні тому
So no one is going to talk on they pissed their pants ???
silver8o 07
silver8o 07 3 дні тому
Lmfaooo pissed himself at the end 😂😂😂
Orange Abomination
Orange Abomination 4 дні тому
I like how they're scared of the trash can
pøssy
pøssy 4 дні тому
Is no one gonna talk about how they both peed their pants at the end of the skit?
Dean Deaneal Winchester
Dean Deaneal Winchester 4 дні тому
How far did he parked his car?? 😂😂
Dean Deaneal Winchester
Dean Deaneal Winchester День тому
Amanda Lombarski 😂😂 n they just had to used the lonngg way huh lmao! Tqs for the info btw 😉
Amanda Lombarski
Amanda Lombarski 2 дні тому
That's Highland Park, all they did was film this walking around the corner and back of the movie theatre. They parked 1 block away.
Satbir Kenth
Satbir Kenth 5 днів тому
😂
Lone Ranger
Lone Ranger 5 днів тому
haha they peed their pants. 2.48
Saronn Soeur
Saronn Soeur 5 днів тому
Mutha fuka look under the car stpd
Bhavya Gautam
Bhavya Gautam 7 днів тому
0:04 me after watching Get Out
Marc The light
Marc The light 7 днів тому
The last part is me checking for cockroaches and night
Willem DaFuckedUp
Willem DaFuckedUp 8 днів тому
I guess opposite sides of the theater are shitty neighborhoods
porta
porta 8 днів тому
Scarier than Us. That film was shit. Anybody who didn't guess the twist is stuuupid.
Sanjay Shahari
Sanjay Shahari 8 днів тому
2:25 why do i hear wiz laughing dawg😂
Don Pheonix
Don Pheonix 8 днів тому
Boi these dudes done pissed they pants lol
M. Nurhaikal
M. Nurhaikal 8 днів тому
"Oh oh, where you're parked at?" "OHANA?"
GreatCutTV Ptrick_TheGreat
GreatCutTV Ptrick_TheGreat 8 днів тому
Its ironic, this is how i felt after "us"
Drake Kay
Drake Kay 9 днів тому
I want that hat!
David Denofrio
David Denofrio 9 днів тому
Me trying to convince myself that the nun from The Conjuring won’t be standing in my hallway when I get up at night to use the bathroom.
crash bandicoot
crash bandicoot 9 днів тому
Man this movie was soo STOOPID DOG!!!
xChaleur
xChaleur 9 днів тому
This mans parked in another state.
Wannabe Shrek
Wannabe Shrek 10 днів тому
theyboth wet themselves
Mr. Melon
Mr. Melon 10 днів тому
I wonder if they thought the movie was stupid.
Keitra Sanders
Keitra Sanders 10 днів тому
Yo LMAO my lil brother and me did this same thing after we saw Insidious in theaters lol
charles Mendoza
charles Mendoza 10 днів тому
And then he won an Oscar for an horror movie. STÚPID 😅
Z.Z. Rose
Z.Z. Rose 10 днів тому
i feel like jordan peele could probably make a movie about an evil trashcan scary
Royston Soh
Royston Soh 10 днів тому
One of the movies screening is Power Falcon. Gotta love the Key & Peele universe
Dark Stormer
Dark Stormer 10 днів тому
OMG XD I THINK THEY WERE ACTUALLY SCARED OF THE MOVIE!!!!
Colt Hawkins
Colt Hawkins 10 днів тому
nah man they thought it was *stooopid*
Christian MacNutt
Christian MacNutt 11 днів тому
That moment you realise they've both peed their pants at 2:52
Siddarthan S
Siddarthan S 11 днів тому
They have peed on their pants🤣🤣🤣
nitesh pillai
nitesh pillai 11 днів тому
Wherr the heckk didd yo all parkk the frikkin Car?! Huh
Minh Hua
Minh Hua 12 днів тому
Glad to see "Power Falcons" and "One at a Time" is still showing at this local theater. The horror movie must have been "Oh John O" then.
Vaisakh Chandran
Vaisakh Chandran 12 днів тому
There was a roommate i had back when i was 17 or so. The dude would stay up watching some shit like supernatural. Its really not that scary right? Then the asshole would turn on all the lights then sleep. That would wake me up and i would switch them off. You know how wired it is to see a dude scream when lights are off?
XD Bellboy
XD Bellboy 12 днів тому
iTs StOoPid!!
Adhithya srinivas
Adhithya srinivas 12 днів тому
Anyone noticed a spark coming out of his hands when he walked past the trash can?
account
account 12 днів тому
Okay yeah that's stupid right there, you can stop right now man if you just wanted to... *PLEASE STOP!* lmaooooo
Big.Cammy
Big.Cammy 14 днів тому
We’ve all been there
Gaming Rohan
Gaming Rohan 14 днів тому
They pissed themselves at the end
DreamBeliever365
DreamBeliever365 14 днів тому
Jumping on the light pole and looking under the car..... STUPID! 😂😂😂
Cody Boy
Cody Boy 14 днів тому
2:43 When they turned had me crack up 😂
The Carnage
The Carnage 14 днів тому
Who the hell parks 10 blocks from the theatre?
imma broke boi
imma broke boi 15 днів тому
New word Doig
BlitzkriegRap
BlitzkriegRap 14 днів тому
Noice
Crispy
Crispy 15 днів тому
me after watching #Us
First Name Last Name
First Name Last Name 15 днів тому
I lost my shlt when they walked by the trash 😅😅😅
Shahrul Nizam
Shahrul Nizam 15 днів тому
"i will steal your soul,i will suck ur asses" Totally lost
Arnah Dupalco
Arnah Dupalco 16 днів тому
Are their pants wet? 😳
MaestroAlvis
MaestroAlvis 16 днів тому
key can just... carry Peele like that?
Johnathan Jones
Johnathan Jones 15 днів тому
Yeah cuz he's not a weakling
Rel John
Rel John 17 днів тому
why did they park so far💀💀
LoboPreto
LoboPreto 17 днів тому
2:44 me after falling in to the sunken place...
Willee85
Willee85 17 днів тому
Ive been binge watching key&Peele can't believe I just found them brilliant comedy these guys are geniuses!
Wize One
Wize One 18 днів тому
Damn, why they park SO far from the movie theater?
Ari Karchmer
Ari Karchmer 19 днів тому
Ripped off from an episode of spongebob
Jamie Williams
Jamie Williams 20 днів тому
I died when I realized they pissed themselves 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Pawan Turnt Up
Pawan Turnt Up 16 днів тому
A lot of people didnt notice that lol
Muhammad Azam
Muhammad Azam 20 днів тому
Please stop Cause it’s stupid 😂
KEAS
KEAS 21 день тому
Why everyone skip the obvious partS? Oh yeah....the kinda funny is just not wordable 😂
Avatar Yoruichi
Avatar Yoruichi 21 день тому
This is literally me whenever I'm like I wanna watch something scary them trying to convince myself im not scared after, *looks up in the air for bright burn Brandon*
Jim Canterak
Jim Canterak 21 день тому
Did he park his car in a different state?
Ricardo Fournillier
Ricardo Fournillier 22 дні тому
They wet themselves...haha
balluse
balluse 22 дні тому
When the skit ends all I can think of is "dudu du-duu dudu du-duuu dududu-dududu-dudu du!"
fellamore1
fellamore1 22 дні тому
So did they both piss in they pants at 2:50
squid
squid 22 дні тому
*Didn't check the boot*
YTN Mavy
YTN Mavy 23 дні тому
I watch horror movies for fun in the dark at 3 am late at night by myself
Rohit Rajput
Rohit Rajput 23 дні тому
😂😂😂
Sage 421
Sage 421 23 дні тому
It don't make no sense! Lol
Nialah Clay
Nialah Clay 24 дні тому
That hop over the puddle tho 😂
Alex Song
Alex Song 24 дні тому
Lol I feel like the movie was actually scary
youngboymas
youngboymas 24 дні тому
I feel like your dumb as hell✋🏻
youngboymas
youngboymas 24 дні тому
R/wooooooosh
Sang Kang
Sang Kang 25 днів тому
They should have ended the skit with them both getting in the car and the car become demonic Christine.
Future Cryo
Future Cryo 25 днів тому
They peed on themselves lol
Vergil Draxler
Vergil Draxler 26 днів тому
2:08 that laugh
Gwar Richmond
Gwar Richmond 27 днів тому
Damn he parked way the fuck out lol 😂
Den E.
Den E. 27 днів тому
did anyone notice that peele pissed his pants
It must be Beck
It must be Beck 27 днів тому
Key sounds like the mummy in hotel transylvania
Sasa Ilic
Sasa Ilic 28 днів тому
The first part is me walking out the cinema after watching Venom
Nurse Drine
Nurse Drine 28 днів тому
Lmaoooooo
It must be Beck
It must be Beck 28 днів тому
This reminds me of "I said Biiiiiiiiitch."
Abdul Rasyid
Abdul Rasyid 29 днів тому
HAHAHA he pissed himself near the end... key and peele never fails to make me laugh
Ozexi.
Ozexi. Місяць тому
That last part definitely got me tho 😂
El_Mexican27
El_Mexican27 Місяць тому
I hope everyone realized they pissed their pants at the end
Lawanda Mitchell
Lawanda Mitchell Місяць тому
The part when he said then the kids start whispering I will steel your soul I will suck your ass😂😂😂
Joshua Benton
Joshua Benton Місяць тому
The second time watching through I saw they had peed their pants at the end 😂
GANG GAME
GANG GAME Місяць тому
This is literally the best comedy show ever made !!!! After this is mad tv then chapelle show then in living color
AM AM
AM AM Місяць тому
They are really really good,
HUZTLE MAYNE
HUZTLE MAYNE Місяць тому
Just like a nigga to lolol
623giriro x
623giriro x Місяць тому
I just notice that the theater has the titles of their other episodes! Lol wish I could go see power falcon! Lol these 2 are awesome! Love them!
Наступне
Investigating a Disturbance - Key & Peele
02:23
Переглядів 855 000
The Most Bizarre Films Coming Out In 2020
6:25
Переглядів 542 802
Key & Peele - Pawn Shop
03:28
Переглядів 10 000 000
An Office Prank Goes Way Too Far - Key & Peele
05:42
Key & Peele - Turbulence - Uncensored
05:45
Переглядів 29 000 000
Key & Peele - Little Homie - Uncensored
04:30
Переглядів 19 000 000
Biracial Dating Is Complicated - Key & Peele
02:17
Переглядів 1 600 000
Key & Peele - Pizza Order
04:17
Переглядів 46 000 000
CLOWN WORLD! IMPEACH TRUMP RALLY (Los Angeles)
16:30
Best of Jersey Shore Season 6 (Supercut) | MTV
59:37
Conan Arrives In Finland - Conan25: The Remotes
13:40
Sesame Street: Two Hours of Elmo and Friends!
1:52:43