Темний

R. Kelly Interview Cold Open - SNL

Saturday Night Live
Підписатися
Переглядів 13 934 884
94% 210 330 12 383

Gayle King (Leslie Jones) interviews R. Kelly (Kenan Thompson) about the allegations leveled against him.
#SNL #IdrisElba #Khalid #SNL44
Subscribe to SNL: goo.gl/tUsXwM
Get more SNL: www.nbc.com/saturday-night-live
Full Episodes: www.nbc.com/saturday-night-liv...
Like SNL: facebook.com/snl
Follow SNL: twitter.com/nbcsnl
SNL Tumblr: nbcsnl.tumblr.com/
SNL Instagram: instagram.com/nbcsnl
SNL Pinterest: www.pinterest.com/nbcsnl/

Розваги

Опубліковано

 

10 бер 2019

Поділитися:

Ссилка:

Скачати:

Завантаження.....

Додати в:

Мій плейлист
Переглянути пізніше
КОМЕНТАРІ 22 488
that bitch
that bitch 29 хвилин тому
"6! That's almost 10!"
Alexander Faust
Alexander Faust Годину тому
Ok SNL is mostly shit but this was pretty good.
mireya Gonzalez
mireya Gonzalez 6 годин тому
Wyatt Smith 😂😂😂😂😂😂😂🔮🔮🔮🔮
van bewley
van bewley 6 годин тому
Man, seems like Keenan is becoming one of the SNL greats
Jay Jay
Jay Jay 7 годин тому
7:24 “ y’all wanna see planet of the apes “
Jay Jay
Jay Jay 7 годин тому
The girl looks like 50 cent with a wig 😂😂😂
marina lopez
marina lopez 20 годин тому
Keenan is hilarious!!
Fuhq Boi
Fuhq Boi 23 години тому
Blacks and women being paraded onto SNL ONLY because they are black is ruining comedy.... that huge fugly amazonian leslie or whatever has ZERO talent.
RoseisoutofherTOGA
RoseisoutofherTOGA День тому
Can we all just agree that Kenan is a genius?
r385671
r385671 8 годин тому
Loved him since Nickelodeon.
Jordan Jordan
Jordan Jordan День тому
More then millions, thousands😂
George Parkins
George Parkins День тому
So if she isn't the Jail King, who is?
Jay Delaney
Jay Delaney День тому
Is that 50 cent in a dress???¥€$+00%(())
Phoebe Congloebe
Phoebe Congloebe День тому
SNL isn't SNL without Kenan. Man that guy is funny.
Nikki Woo
Nikki Woo День тому
😂😂😂
Tootie’s Triumphs
Tootie’s Triumphs День тому
“Robert?” “Please call me victim” 😭😭😭
Uncle Drew
Uncle Drew День тому
Please call me victim 😂😂😂
Moise Picard
Moise Picard 2 дні тому
They should do one on R. Kelly's wife, Andrea Kelly.
SnarkySnakeDemon
SnarkySnakeDemon 2 дні тому
Hmm... What’s that term for R Kelly, starts with a q? Oh yeah, monster.
TheRickeaa
TheRickeaa 2 дні тому
this wig looks so good on Leslie! ❤️
Jay Burke
Jay Burke 2 дні тому
Lol
M K
M K 2 дні тому
Leslie did a great job as King!
Jasmaree Beauty Nation
Jasmaree Beauty Nation 2 дні тому
I’m dead 💀💀💀
0.0M views
0.0M views 3 дні тому
Victor ... no
Tiana Brinkley
Tiana Brinkley 3 дні тому
Lmao😂😂😂
Gardette Jones
Gardette Jones 3 дні тому
The Boondocks had this back in 2003
r385671
r385671 8 годин тому
They had a parody of Gail King's interview in 2003?
Witness Martin
Witness Martin 4 дні тому
“More than millions, thouuuusands” 😂🤣🤣
Doc Man
Doc Man 4 дні тому
Skits like this save this show
marlonious
marlonious 4 дні тому
Legendary
J Reyes
J Reyes 4 дні тому
"Nice horns, gives good advice."
ilov3nitaboo
ilov3nitaboo 4 дні тому
Maybe I can’t read or write or math lol
Terrance Sheppard
Terrance Sheppard 4 дні тому
I've giving y'all 30 years of music. Age ain't nothing but a number...Ignition...etc. I've given y'all so many clues! LMAO! Keenan did Kelly better than himself!!! 😆😂🤣
Valentina Richard
Valentina Richard 5 днів тому
He's right he's not the devil, he's the guy that buys the devil his cigarettes.
J P
J P 5 днів тому
That heifer-orangutan hybrid makes keenan look tiny
Shani Brown
Shani Brown 5 днів тому
To think when was ten I watched Kenan on Kenan and Kel and now in my adult years Im still laughing at Kenan.
signoaspire
signoaspire 5 днів тому
This skit is genius.
Encino Man
Encino Man 5 днів тому
Man, I was gasping for air laughing at this.
Katie Michalik
Katie Michalik 6 днів тому
I LOVE THESE TWO!!!!😂😂😂😂😂😂
JETHO321
JETHO321 6 днів тому
Damn she looks like 50 cent with a wig on.
bee Lover
bee Lover 6 днів тому
Cardi B be drugging robbing and raping men and get no smoke
Bearded Sedlacek
Bearded Sedlacek 6 днів тому
The McDonald's bottled water lmao
00 18
00 18 6 днів тому
Jones is such a shit actor. She always fucks up her lines
Legacy Entertainment
Legacy Entertainment 5 днів тому
She still getting her coins and you still watchin SNL. Don't hate!
Raymond Reid
Raymond Reid 6 днів тому
Thanks
Micheal Harrison Rukainga
Micheal Harrison Rukainga 6 днів тому
Genius 😂😂😂
Heather Jones
Heather Jones 6 днів тому
I like the way he says "years"
Mike Dude
Mike Dude 6 днів тому
Please call me victim and starts with a Q fucking hilarious
colorwayADDict
colorwayADDict 6 днів тому
Jail King, got me!
Mohamed
Mohamed 6 днів тому
Horrible acting by both of them! Thumbs down for sure
whenMANGblooms sodoWE
whenMANGblooms sodoWE 6 днів тому
McDonald's burger that starts with a Q would be the Quarter Pounder, not the Big Mac
Krystal Harris
Krystal Harris 7 днів тому
Leslie looks beautiful.
Johnny Pottseed
Johnny Pottseed 7 днів тому
Snl so woke they chose a transgender to portray Gayle King.
Olympus Driven
Olympus Driven 7 днів тому
Woke comedy, this raises awareness and make you think instead of the millions of followers saying r kelly is innocent
Derek Pershyn
Derek Pershyn 7 днів тому
N 6 y.y. 6 ,y no uqqmz99MZka.
Alice Tetterton
Alice Tetterton 8 днів тому
IT STARTS WITH A ~Q~⁉⁉😅😅😅😅😅😅😅LOL✔
little levine
little levine 8 днів тому
najib razak run challengge
Derffman Cometh
Derffman Cometh 8 днів тому
😂😂😂😄😂😄
william wallace
william wallace 8 днів тому
Nailed it. Every now and then u guys hit it right on the Bullseye 🎯
Thefastlane425
Thefastlane425 8 днів тому
When did Serena Williams join the SNL crew
Mac Deon
Mac Deon 8 днів тому
6 that's almost ten😂😂
nathan
nathan 8 днів тому
A sketch not attacking trump... what year is this
J. D.
J. D. 8 днів тому
"Okay, fine, I luhhh McDonald's!" 😂😂😂
Tim Bo
Tim Bo 8 днів тому
"Yall keep yall's camera out in the open like that? Freaks!" That was great😂
Daniel Alvarado-Angeles
Daniel Alvarado-Angeles 8 днів тому
Bruh, this SNL skit was actually quite funny.
Superman Wayne
Superman Wayne 9 днів тому
It starts with a Q, gets me every time! 😂
Aysh Laila
Aysh Laila 9 днів тому
He kills me with the “Oprah’s friend.” He says it such a funny Neanderthal way.
Rico Dominguez
Rico Dominguez 9 днів тому
Damn!😂😂😂😂
Avery Ricco
Avery Ricco 9 днів тому
Leslie Jones is funny af, but she messes up a lot when it comes to her lines
Keenan d
Keenan d 9 днів тому
So funny 😂😂
Robert Morgan
Robert Morgan 9 днів тому
That guy playing Gayle needs a better makeup/wig team
nasyr horace
nasyr horace 9 днів тому
"More than millions, THOUSANDS!"
Tommy De Sadi
Tommy De Sadi 9 днів тому
This is unfunny and so try-hard. The original is much better.
TellitLikeItIs Period
TellitLikeItIs Period 9 днів тому
-Yeah maybe I can't Read, write Or Math -Put on my pants one sleeve at a time. -6. That's almost 10 -More than Millions...Thousands -It starts with a Q -Nice horns, gives good advice
Nichole Pink
Nichole Pink 9 днів тому
One month later this is still funny.
Jane Do
Jane Do 10 днів тому
Why does female look like a dude and why did they make her chair higher than his? Hollywood is weird af
HellYou WantFromMe
HellYou WantFromMe 10 днів тому
The 11k ppl that disliked got peed on
Doe-Z
Doe-Z 10 днів тому
"I MADE I BELIEVE I CAN FLY!!!"
thes oner
thes oner 10 днів тому
SNL is not funny anymore and political also not funny SNL sucks
Aaron Austin
Aaron Austin 10 днів тому
Oooh oooh do Cardi B next 🤣🤣
Not a Bizarre JoJo
Not a Bizarre JoJo 10 днів тому
Lmao he kept calling her 'Oprah's friend.'😂
whatthewhat11
whatthewhat11 10 днів тому
Robert you have been combative, defensive and completely unhinged, but somehow you expect us to believe you are completely innocent That would be ideal, yes.
Jamila Ross
Jamila Ross 10 днів тому
Jail King takes me out every time!!! 😂😂😂😂
M Humphrey
M Humphrey 10 днів тому
Best sketch ever 😫😭😭
Blood In My Eye
Blood In My Eye 10 днів тому
Robert..
The Sohminator
The Sohminator 11 днів тому
Oh
Jonathan Tinoco
Jonathan Tinoco 11 днів тому
Crisis manager wanted to call her a b*tch, look how he studders and then says lady lol!! 6:17
Cynthia Monroe
Cynthia Monroe 11 днів тому
Keenan is genius. So funny, all the time.I hope they know his worth and paying him extremely well.
Jennifer McEwan
Jennifer McEwan 11 днів тому
Hahahahaha I’m fuckin dead
Mr. Gandalf
Mr. Gandalf 11 днів тому
I know this is the golden age for virtue signaling but I doubt anybody got close to R Kelly that didn't want too. Do society a favor and tell "everyone" involved to go away and fuck off!
alex c
alex c 11 днів тому
4:23
alex c
alex c 11 днів тому
2:44
alex c
alex c 11 днів тому
1:42
BROOKIEY B
BROOKIEY B 12 днів тому
Wouldn't it be a Quarter pounder
Annie Babie
Annie Babie 12 днів тому
Lol y’all got no chill 😂😂😂😂😂😂😂
Hacher Unfriended
Hacher Unfriended 12 днів тому
I need somebody to help me, beat my meat. Pun pun
xxxKingslate23
xxxKingslate23 12 днів тому
I remember hearing the song and the beat when he talks/ thinks to himself but don’t remember the name of it. any help?
Ruth Edison
Ruth Edison 12 днів тому
This is sooo funny
tewanwilson
tewanwilson 12 днів тому
This gets funnier every time I see it
stresx luck
stresx luck 12 днів тому
Awesome! No better yet AWESOMEEEEEEE! Best part is when he stands up and cries out his alleged innocence. This show rocks. Hilarious stuff if you've watched the real interview and know what is going on with Mr. Kelly.
Wesley Snellgrove
Wesley Snellgrove 12 днів тому
"AND SO MANY OTHER CLUES!!" ROTFLMAO 🤣😂🤣😂🤣😂
Samuel Amador
Samuel Amador 12 днів тому
Keenan Thompson is an American treasure that should be protected at all times.
Jason Deloach
Jason Deloach 12 днів тому
I gave tall trapped in the closet feeling on yo booty age aint nothing but a number AND SO MANY ITHER CLUES 😂😂😂😂😂😂😂💀
Наступне
Kanye West Donald Trump Cold Open - SNL
06:07
Переглядів 10 000 000
R KELLY INTERVIEW ON AMERICAN TV - WOW !!!
10:35
Переглядів 690 000
Michael Cohen Hearing Cold Open - SNL
09:28
Переглядів 7 800 000
Chris Rock ROASTING People
10:10
Переглядів 321 000
Maine Justice with Jamie Foxx - SNL
07:02
Переглядів 3 000 000
Lip Sync Battle with Tiffany Haddish
08:16
Переглядів 5 000 000
Chappelle's Show - Trading Spouses
07:46
Переглядів 15 000 000
Top 10 Most Awkward SNL Moments
13:28
Переглядів 319 000
Celebrity Family Feud: Super Bowl Edition - SNL
07:25
72 HOUR OVERNIGHT CHALLENGE IN WALMART
26:25
Переглядів 774 578
LAST TO STAND UP WINS $10,000 CHALLENGE
33:17
Переглядів 1 393 016
We Stayed In A Japanese Capsule Hotel
20:14
Переглядів 7 029 629
Game of Thrones Hotline for Confused Fans
2:26
Переглядів 5 803 388
CHICKEN GIRLS | Season 4 | Ep. 5 “Cancelled”
12:28