Темний

Savage Tiktok Challenge with Darius

Bloveslife
Підписатися
Переглядів 782 241
97% 7 622 200

Having fun with Darius! Hope you guys enjoy.

Розваги

Опубліковано

 

25 бер 2020

Поділитися:

Ссилка:

Скачати:

Завантаження.....

Додати в:

Мій плейлист
Переглянути пізніше
КОМЕНТАРІ 80
WAKIN’ UP with Dee Bee Gee
WAKIN’ UP with Dee Bee Gee 2 години тому
I just want to watch them do tik toks all day.
WAKIN’ UP with Dee Bee Gee
WAKIN’ UP with Dee Bee Gee 2 години тому
So very cute. This was bomb and the best I’ve seen.
Mz Starr
Mz Starr День тому
Great job 👍👍 Blessings to you and your beautiful family Blove❤️ Love me some Darius❤️😜🎉🎉🎉
Audrii Mckenzie
Audrii Mckenzie 2 дні тому
OKAY GURRL!! I SEE YOU!! 🤪🤪💜💜
crystal valdez
crystal valdez 2 дні тому
Cute U 2
Desirea Robinson
Desirea Robinson 3 дні тому
Ayyyyyyyyyyyyyyyyyy
Prettymakeupgeek
Prettymakeupgeek 6 днів тому
Love y’all relationship 🙌🏾🙌🏾 that chain ayeeee 😍😍
Vania Miles
Vania Miles 9 днів тому
I wanna see Darius do the remix version with Beyoncé in it
Kierra Wright
Kierra Wright 10 днів тому
Periodttt y'all better work Savages ❤️❤️❤️❤️😁😁
Naisha’s Universe
Naisha’s Universe 10 днів тому
They can both dance 😭😂 I love watching them💕
Sonja J Unpopular Opinions
Sonja J Unpopular Opinions 10 днів тому
Yaaaaaassssss Love it 🤗💃🏾
Tori Y.
Tori Y. 10 днів тому
❤💯
Vicky Exum
Vicky Exum 11 днів тому
Go bloveslife
Beecosmo688
Beecosmo688 12 днів тому
Too effing cUTE..!. I Luv it.😄BX LOVE 😎💓👍 3 TIMES A LADY IS WHAT COMES UP!
UNIQUEE ACE
UNIQUEE ACE 12 днів тому
Get itttttt B 😂😂😂😂😂😂😂❤️
sherie anderson
sherie anderson 13 днів тому
I love ya'll energy. 😍😍😍😍
Alexis Mabry
Alexis Mabry 14 днів тому
Bahahahaha He just had to flash the chain at the end! 🤣🤣🤣
Maliah Miller
Maliah Miller 15 днів тому
😂😂😂😂😂😂😂😂😂
jojo branch
jojo branch 15 днів тому
Cute
Kathy Kowalski
Kathy Kowalski 15 днів тому
You both were throwing down. You go BLove. You'll should do more like this
Kathy Kowalski
Kathy Kowalski 15 днів тому
Loved it...10 thumbs up!!!!
Gabrielle D
Gabrielle D 16 днів тому
Perioddddd😭❤️❤️😂 .
MyLifeMyJourneys
MyLifeMyJourneys 16 днів тому
I wanna try that shower out back there!
Tierra Sharlane
Tierra Sharlane 18 днів тому
Ayyy u go girl
its Deja's World
its Deja's World 18 днів тому
Darius threw it back better than me
shanice turner
shanice turner 18 днів тому
Love it Mama! Encouraged. U better show em sumthn BLoveslife!!
Andrés Benjamin
Andrés Benjamin 19 днів тому
That made my night, great moves Mrs. Bloves. Thanks for your posts
Darrell Mason
Darrell Mason 19 днів тому
He look like he tought her how to do it
Ashley Smith
Ashley Smith 19 днів тому
This is too cute. So Darius' element. Make more
Jayla Richardson
Jayla Richardson 20 днів тому
Not she was feeling her self 😂💓
Jayla Petit
Jayla Petit 20 днів тому
Because on of seafood boil he was acting like a girl
QD322
QD322 19 днів тому
Jayla Petit Acting😬
KiaB- MyLifeMyWay
KiaB- MyLifeMyWay 20 днів тому
NICE
Alexis Tyonne
Alexis Tyonne 20 днів тому
OKAY MRS .B !!! ❤️ I love you and Darius energy together 💕YASSSSSS
Bee’s PlayPlace
Bee’s PlayPlace 21 день тому
Gahhhh!!
lanise white
lanise white 21 день тому
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Desti's World
Desti's World 21 день тому
Me and my son to the tee. Lol frfr 🥰love you guys
Adrienne Slays Variety
Adrienne Slays Variety 21 день тому
I love it! 😂😍
princessinfinty
princessinfinty 22 дні тому
I don't like to see boys behave like that.
J Renee
J Renee 22 дні тому
Can we talk about that beautiful bath and tub whew 🥰🥰🥰🥰
Jemimah McKenzie
Jemimah McKenzie 22 дні тому
Y’all killed that🔥❤️
Crimson Red love locks
Crimson Red love locks 23 дні тому
Darius and Bethany better dance
GOOFER
GOOFER 23 дні тому
Oh honey
Pauline Wilson
Pauline Wilson 23 дні тому
Ain't nobody can't tell y'all nothing y'all did that
Juray Powell
Juray Powell 23 дні тому
This Donyal from Houston I love this video
Qwana RinaQ
Qwana RinaQ 23 дні тому
Ahh Bethany Darius was moving like a snake snake snake LOL girl lock him away n throw away the 🔑 all the gurlsssss gon be afta him❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Isaiah the mukbanger Lee
Isaiah the mukbanger Lee 24 дні тому
Ok mom I see you
Isaiah the mukbanger Lee
Isaiah the mukbanger Lee 24 дні тому
😂😂
Terry Mccoy
Terry Mccoy 24 дні тому
I think you son like boys hmmm
Chadaysha Stamps
Chadaysha Stamps 24 дні тому
Work it girl
Jesenia Hernandez
Jesenia Hernandez 24 дні тому
OkAYY DARIUSSS
Rose Rose
Rose Rose 24 дні тому
Go Off B and D! Yassss!
msdiva1977
msdiva1977 24 дні тому
Y'all betta work!
Chocolate Ty
Chocolate Ty 24 дні тому
This was too cute
Cheryl Freeman
Cheryl Freeman 24 дні тому
I love that get it B you and Darius was hitting all them moves you look so pretty.
Laressa Golden
Laressa Golden 25 днів тому
Freaking love it
Tee Bell
Tee Bell 25 днів тому
Omg love it DO MORE😂😂😂😂
Diera Cyntje
Diera Cyntje 25 днів тому
Ayyyeee !🌟👏👌Get it!!
CaramelDiva7
CaramelDiva7 25 днів тому
Love it
YG Denise
YG Denise 25 днів тому
Darius is mood ong.
Lupus314 Stl Warrior
Lupus314 Stl Warrior 25 днів тому
What's his tiktoc name
Yk. nyhla
Yk. nyhla 25 днів тому
Ayee
Ava George
Ava George 25 днів тому
Omg there relationship is so cute!!!!
Jaquisha Johnson
Jaquisha Johnson 26 днів тому
Please do more!!!
Jango Traps
Jango Traps 26 днів тому
He’s cute
Stefie Bell
Stefie Bell 26 днів тому
They killed it!!🔥😁
JAMIERIA’S WORLD
JAMIERIA’S WORLD 26 днів тому
🤣🤣🤣
ioletsgoSnape
ioletsgoSnape 26 днів тому
Best mother son bond ever. How could anyone dislike the video.
marielle santos
marielle santos 26 днів тому
Okay
Tasty Mukbang Eats
Tasty Mukbang Eats 27 днів тому
*B got moves I can't dance like that*
Joeann Scott
Joeann Scott 27 днів тому
And let them muscles come on thru darius!!!
Joeann Scott
Joeann Scott 27 днів тому
Yesssss blovess... i want more tiktoks!!! NOWWWW!!! Lol
The See Saw Puppet Show
The See Saw Puppet Show 27 днів тому
Darius can dance!!
Car Knight
Car Knight 27 днів тому
I love Darius!!!
Sheretta Williams
Sheretta Williams 27 днів тому
Hey get it get it you guys!!!!
Smurf gang
Smurf gang 27 днів тому
period
Jeffrey Ray
Jeffrey Ray 27 днів тому
Miss Beloveslife you had it down pat
Caitlan Johnson
Caitlan Johnson 27 днів тому
yassssssss! Mrs.B Dances better than half these teens doin it lol go head mama
Shaunise Flower REACTS
Shaunise Flower REACTS 27 днів тому
Okayyyyy
SavageBeauty Ways
SavageBeauty Ways 27 днів тому
Yall too cute ...💜
Britt Coils
Britt Coils 27 днів тому
Alright now I see y’all! I see u blove moving like you never lost it and I didn’t know Darius could dance that good!
Наступне
Seafood Boil with Sky and Ceaser from Black Ink NYC
22:04
TikTok : Cardi B Coronavirus Challenge
05:12
Переглядів 1 300 000
THANK YOU!
4:21
Переглядів 1 417 155
Our Graduation Photoshoot!
12:20
Переглядів 336 028
Homemade Spaghetti
30:43
Переглядів 194 000
tik tok dance contest (iykyk)
06:04
Переглядів 7 000 000
Seafood Boil with R&B Singer Keke Wyatt
31:35
Переглядів 379 000
This Brought Darius Home
1:21:38
Переглядів 286 000
Типы преподавателей
10:03
Переглядів 673 100
ИП Пирогова 3 сезон 5 серия.
23:24