Темний
No video :(

SEE YOU AGAIN

Tyler, The Creator
Підписатися
Переглядів 7 260 535
98% 496 134 7 295

From "SCUM FUCK FLOWER BOY" 2017* --------
DIR: Wolf Haley
DP: Luis Panch Perez
PRO:Happy Place

Опубліковано

 

8 сер 2018

tyler the creatorsee you againkali uchiscan i get a kissgolf le fleur*scum fuckflower boywet pantsasap rocky

Поділитися:

Ссилка:

Скачати:

Завантаження.....

Додати в:

Мій плейлист
Переглянути пізніше
КОМЕНТАРІ 24 202
Unknown Horror
Unknown Horror 36 хвилин тому
F15s on an aircraft carrier is triggering me immensely
Geko Sape
Geko Sape 46 хвилин тому
Caaaan I get a kiss? And can you make it las foreeeveeerrr?
L Eschete
L Eschete Годину тому
Tyler’s visuals are so original and unique, there is no other artist like him.
Axesza
Axesza Годину тому
how do you get this version of the song, with the ending i mean
steven valenzuela
steven valenzuela Годину тому
soundcloud.com/user-530360724/phuck
Ezra Rasendriya
Ezra Rasendriya 2 години тому
who else know this song from hypebeast instagram
Andry K.F
Andry K.F 2 години тому
love this song since a long time ago
Erick Sarasi
Erick Sarasi 2 години тому
Kali Uchis , wooo is amanzing
Damian Mahan
Damian Mahan 2 години тому
Kali uchis kill this
Robert Christian
Robert Christian 2 години тому
my ass can’t stop seeing the out of step and unity dudes walking around in the back at 1:16
spike Hunter
spike Hunter 2 години тому
this is a piece of... ART!!!
Bruno Lopes
Bruno Lopes 2 години тому
Cadê os br?
Charles Banxton
Charles Banxton 3 години тому
I see you TC LEZ GO!!
Nicholas Blankenship
Nicholas Blankenship 3 години тому
*like magic*
Zodieia
Zodieia 3 години тому
Why am I just seeing this???
Adriana Meza
Adriana Meza 3 години тому
What’s up with the symbolism tho?
Pach Pacheco
Pach Pacheco 3 години тому
had a wes anderson feel to it
sofia
sofia 3 години тому
IVE WAITED FOR SO LONG
Revs
Revs 3 години тому
Syn Red
Mad Thicc
Mad Thicc 3 години тому
So addicting lmao
Emily Gonzalez
Emily Gonzalez 3 години тому
Where's Frank?
Zina Krasnitskaya
Zina Krasnitskaya 3 години тому
Ppl o
Spencer Pruitt
Spencer Pruitt 4 години тому
The verse is some great shit. I wish there was more of it.
anjøs
anjøs 4 години тому
que
LW erk
LW erk 4 години тому
This sh it is amazing
Lil Kid Ink
Lil Kid Ink 4 години тому
Ever sense this song came out i been listening to it im listening to it rn its addicting 💯🤷🏾‍♂️
kate
kate 4 години тому
i love it
Matt M.
Matt M. 4 години тому
I CANT DODGE THE NAVY AT ALL LMAO IM ON A AIR CRAFT CARRIER 😭
Sunday 47
Sunday 47 4 години тому
Definitely a walking paradox 😸😸😸
Gabriel Martinez
Gabriel Martinez 4 години тому
*Update on the situation Saw that they’re gonna make an album. Just shit my pants😐
B L O O P
B L O O P 4 години тому
❤️
Therefore Pie
Therefore Pie 5 годин тому
Holy shit if you are or were in the military their marching is so fucking horrible xD It is triggering me so hard. Not in sync/step, Left right left.
KING FOCUS3D
KING FOCUS3D 5 годин тому
The fact he only says Fuck once, and no other cuss words the whole time none of this N word this and that, makes him the Goat, not talking about sex, money, drugs, or violence. Makes him a God. Awesome video as well. Editing and visuals on point. Tyler is a God.
NANI!!!!
NANI!!!! 5 годин тому
That bee scene was golden
Silver Slayer
Silver Slayer 5 годин тому
Fire. Just straight fire 🔥
HUH
HUH 5 годин тому
i love u
Ghostly
Ghostly 5 годин тому
hell yeah
NatedunKING 23
NatedunKING 23 5 годин тому
Who else got 2:18 on repeat?💞
Vince
Vince 5 годин тому
Tyler never disappoints
Jade Mazibuko
Jade Mazibuko 5 годин тому
FLOWER BOY!!!!
palanoolho
palanoolho 5 годин тому
SO FUCKING GREAT, MY GOD !
Michael B Whiteside II
Michael B Whiteside II 6 годин тому
Flog gnaw
kay xl
kay xl 6 годин тому
king didn’t come to playyyy
diarmy
diarmy 6 годин тому
Fuck yes this finally has a video
lamont lamont
lamont lamont 6 годин тому
Create
danthegoat13
danthegoat13 6 годин тому
0:16 0:16 0:16 0:16
TheMimaps
TheMimaps 7 годин тому
I like how he puts his songs in the ''Education' category in the desc 😂
Joel
Joel 7 годин тому
his hair looks like a cookie:)
arthur
arthur 7 годин тому
Directed by Wes Anderson
Optionalcoast74
Optionalcoast74 7 годин тому
Rocky in the first scene
Abdulrahman Al-Jaber
Abdulrahman Al-Jaber 7 годин тому
Iraq 3:55
Amy
Amy 7 годин тому
Tyler x Aminé collab would be revolutionary.
CharakterloseUnförmigeNutzpflanze
Tyler, The Ghost
Matthew M
Matthew M 7 годин тому
Who’s the woman in the yellow jacket on the boat at the start ?
Nina Bogat
Nina Bogat 7 годин тому
Kali Uchis
Alyssa Zeledon
Alyssa Zeledon 7 годин тому
This is too good to be this short
BIGBOIZBOIZ
BIGBOIZBOIZ 8 годин тому
good ideas but eh bad showmanship baby
Diego Lopez
Diego Lopez 8 годин тому
Buenales negriiiin!!!!!!! un APLAAAUCHOO! BUEN VIDEO ya era horaaa! lo estabamos esperando! cumple las expectativas!
Diego Lopez
Diego Lopez 8 годин тому
1:45 min uffffaaa
foci
foci 8 годин тому
lol that fucky formation tho @1:20 "to the rear..."
Urielle
Urielle 8 годин тому
is it franck o at the end?
Stephanie Stumpf
Stephanie Stumpf 8 годин тому
Im a real visual person i judge stuff by how it looks often and this video was great
Eazy Jizzle
Eazy Jizzle 8 годин тому
1:13 virgil would say: "FALLING INTO WATER"
BreZa The TeZa
BreZa The TeZa 8 годин тому
❤️🐝🐝
xx xxxqz
xx xxxqz 8 годин тому
Why education?
Cute Roze animations
Cute Roze animations 9 годин тому
Already 7 views cuz ppl reaserch the song see you again XD
CollegeBoi Nineteen
CollegeBoi Nineteen 9 годин тому
I'm in the Navy and this is accurate. Hooyah
Olivia Hahn
Olivia Hahn 9 годин тому
But what does it meannnnn
LokoComic
LokoComic 9 годин тому
NOT THE BEES!!
Emma Dynes
Emma Dynes 9 годин тому
This is the fucking content we all need ⚡️⚡️
sushi grass
sushi grass 10 годин тому
wow you finally made a music video yeee
Beatriz Cassiano
Beatriz Cassiano 10 годин тому
Drop BOREDOM
Andr3 _the_kid
Andr3 _the_kid 10 годин тому
Who else listen to this everyday
Lou B
Lou B 10 годин тому
why is no one talking about asap at the beginning acting all merry n shit lmao
Emmanuel Ferguson
Emmanuel Ferguson 10 годин тому
that nigga can not do push ups
Reuben Jordan
Reuben Jordan 10 годин тому
Backing is on point :)
Flex Jonga
Flex Jonga 10 годин тому
the time so happens to be 20:20 CAT
e c h o f a n g
e c h o f a n g 10 годин тому
this left me with goosebumps
Issosonic Higgzie
Issosonic Higgzie 10 годин тому
Fuck Yes
Henning Sostmann
Henning Sostmann 10 годин тому
Why the dislikes ?
Ride Smoke
Ride Smoke 11 годин тому
Let that shit for sometimes
Camila Buse
Camila Buse 11 годин тому
why is kali not even mentioned!>
wingnut8535
wingnut8535 11 годин тому
worst song ever
Prod. Corrupted  [손상된]
Prod. Corrupted [손상된] 10 годин тому
wingnut8535 lmao u good?
Sweet Bro Hella Jeff
Sweet Bro Hella Jeff 11 годин тому
Been waiting for this shit too damn long 💞
Francisco Grijalva
Francisco Grijalva 11 годин тому
Song starts at 2:19
ghozt141TF
ghozt141TF 11 годин тому
This shit is fire. Like I can't explain this shit is just fire.
JayCvb
JayCvb 11 годин тому
Damn this video was really good
Creation 28
Creation 28 11 годин тому
Wes Anderson fan much....?🤔
Tes Gee
Tes Gee 11 годин тому
Flower Flower Flower Flower Flower Flower Boiiiii
The GV15 Show
The GV15 Show 11 годин тому
🔥
aidept
aidept 12 годин тому
Respect from Russia
Daniel Rowley
Daniel Rowley 12 годин тому
Why isn’t that Ending in the actual track
graci e
graci e 12 годин тому
This is honestly such a good fucking video I’ve watched it so many times. It’s so well filmed and artistically conceptuaized I love the whole thing
mahad
mahad 12 годин тому
Category: Education
Key Shanece
Key Shanece 13 годин тому
Ily ❤️
joe johnson
joe johnson 13 годин тому
goodnes of a flower
Digital Studio
Digital Studio 13 годин тому
Who is the producer of this melody ? Sounds totally like young N.E.R.D. ❤️
TwiDash FTW
TwiDash FTW 13 годин тому
This shit on acid is fucking beautiful
Eddy B
Eddy B 13 годин тому
Those pushups at the beginning were garbage. Zero, zero, ZERO
sarah Mulligan
sarah Mulligan 13 годин тому
I love how this was filmed this is all everyone has been fucking looking for!!!
Ryan Clouthier
Ryan Clouthier 13 годин тому
Ok
Наступне
POTATO SALAD
25 днів тому
Drake - In My Feelings
15 днів тому
Mac Miller - Self Care
Місяць тому
Tyler, The Creator - IFHY
5 років тому
Drake - Nonstop
14 днів тому
Vic Mensa - Reverse ft. G-Eazy
14 днів тому
Rich Brian - History
Місяць тому
Odd Future - "Oldie"
6 років тому
TYLER THE CREATOR - BILGRAFIA #19
10 місяців тому
Tyler, The Creator - OKRA
4 місяці тому
Tyler, The Creator - Tamale
4 роки тому
Bas, A$AP Ferg - Boca Raton
11 днів тому
Mac Miller - Inertia
16 днів тому
Boredom
Рік тому