Темний
No video :(

twenty one pilots: Jumpsuit [Live from the American Music Awards]

Fueled By Ramen
Підписатися
Переглядів 2 450 563
98% 137 656 1 736

twenty one pilots' performance of 'Jumpsuit' from their new album Trench live at the American Music Awards on October 9th 2018.
get Trench featuring 'Jumpsuit' & 'My Blood' now: top.lnk.to/trench
exclusive twenty one pilots merch: twentyonepilots.com/store
see twenty one pilots on tour: twentyonepilots.com/banditotour
connect with twenty one pilots
Site: twentyonepilots.com
Facebook: facebook.com/twentyonepilots
Instagram: instagr.am/twentyonepilots
Twitter: twitter.com/twentyonepilots
UKvid: ukvid.net/u-twentyonepilots
Tumblr: twentyonepilots.tumblr.com
#twentyonepilots #jumpsuit #trench

Музика

Опубліковано

 

10 жов 2018

twenty one pilotsJumpsuittrenchtwenty one pilots songtwenty one pilots new album21 pilotstwenty one pilots amasamerican music awards 2018amas21 pilots song21 pilots jumpsuit songtwenty one pilots jumpsuit songcover metyler josephjosh dunTOPTØPtwenty one pilots live21 pilots live

Поділитися:

Ссилка:

Скачати:

Завантаження.....

Додати в:

Мій плейлист
Переглянути пізніше
КОМЕНТАРІ 7 676
KATH UwU
KATH UwU День тому
QUE BONITO QUEMAN EL CARRO ES HERMOSO :"D QUISIERA ESTAR JUNTO A ELLOS
Richard Cardone
Richard Cardone 2 дні тому
The sound people for this performance should be fired.
Martu
Martu 2 дні тому
TØP: so this people don't know anything of us... LET'S GET A CAR ON FIRE BITCHED THIS SHIT GON BE MAD
Martu
Martu 2 дні тому
HMMM HMMMM YUM YUM
UwU Saggy
UwU Saggy 2 дні тому
poor baby boi, he was nervous :(
Klara Vaupotič
Klara Vaupotič 2 дні тому
this audience is such a disappointment
Vishal Raul
Vishal Raul 2 дні тому
The wo4st audience i've ever seen anywhere
Angel
Angel 5 днів тому
who is the blond the camera cuts to a couple times who is clapping and shaking all ridgedly?
Katt Monochrome
Katt Monochrome 5 днів тому
Tyler: *se quita la guitarra * Josh: No la rompas Tyler: *la deja en el piso *
a b i g a i l !
a b i g a i l ! 6 днів тому
The audience was all “I’m on tv so I have to pretend to know what’s happening” But internally they were all “why is the car on fire, why is he screaming, what is happening?! Why are they called twenty one pilots if there are only two? That’s false advertisement.” I’m sorry I’ll stop. K bye
the king sd
the king sd 6 днів тому
3:31 he sounds like a kid wanting a jumpsuit
Shart Art
Shart Art 6 днів тому
SHITTIEST SONG EVER! THIS IS A JOKE!
chartersdue1
chartersdue1 7 днів тому
Is tyler actually playing the bass? I feel like it's just there not plugged in and the backtrack is only playing
Wendy Villatoro
Wendy Villatoro 4 дні тому
yes, he's playing it, tho it was the backtrack when the piano started
A N Productions
A N Productions 8 днів тому
Okay?
zombia grettel
zombia grettel 8 днів тому
al pareser tyler esta borracho en el prisipio 😂😂
Strife Lee Simpson
Strife Lee Simpson 8 днів тому
Goosebump city
Jorge Velasco samayoa
Jorge Velasco samayoa 9 днів тому
🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌓🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌗🌑 🌑🌓🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌗🌑 🌑🌑🌑🌓🌕🌕🌗🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌓🌕🌕🌗🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌓🌕🌕🌗🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌓🌕🌕🌗🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌓🌕🌕🌗🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌓🌕🌕🌗🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌓🌕🌕🌗🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌓🌕🌕🌗🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑 🌕🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑 🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌕🌕🌗🌑 🌑🌓🌕🌗🌑🌑🌓🌕🌗🌑 🌑🌓🌕🌕🌑🌑🌓🌕🌗🌑 🌑🌓🌕🌗🌕🌑🌓🌕🌗🌑 🌑🌓🌕🌗🌑🌕🌓🌕🌗🌑 🌑🌓🌕🌕🌑🌑🌕🌕🌗🌑 🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌕🌕🌑🌑 🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑 🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌕 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌓🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑 🌓🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑 🌓🌕🌕🌗🌑🌑🌓🌕🌕🌑 🌓🌕🌕🌗🌑🌑🌓🌕🌕🌑 🌓🌕🌕🌗🌑🌑🌓🌕🌕🌑 🌓🌕🌕🌗🌑🌑🌓🌕🌑🌑 🌓🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑 🌓🌕🌕🌗🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌓🌕🌕🌗🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌓🌕🌕🌗🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌓🌕🌕🌗🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌓🌕🌕🌗🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑
GoodLifeGodLike
GoodLifeGodLike 9 днів тому
The only band in the world whose hit after hit sounds nothing like the last.
Ultra Violet
Ultra Violet 9 днів тому
Whoever mixed this deserves to be fired
Kylie Brown
Kylie Brown 10 днів тому
the audience had no idea who they are but they just went with it anyway lol
Koen Mertens
Koen Mertens 10 днів тому
nice!!!!
Praveen Kumar
Praveen Kumar 10 днів тому
peice of shit audience
ChinggiZz Ching
ChinggiZz Ching 10 днів тому
03:09 that are'nt fans of TøP they didn't know that the song has the big final!Terrible orleans!
Lane Girl
Lane Girl 10 днів тому
OMG ID BE SCREAMING SO MUCH IF I WAS THERE ID RUN ON STAGE AND BEAT THE SECURITY GUARDS AND BE LIKE TYLERRR JOSHHH I LOVEEE YOUUU SOOO MUCH YOUUU GIVEEE MEEEE CONFIDENCEEEEEE OMGG OMG OMG OMG ID HUG THEM SO.TIGHT AND BE LIKE OMGG UR SOOO TALENTED I LOOOVEEE YOUUUU
Skysurfer 777
Skysurfer 777 11 днів тому
They did so wellll 💛💛💛 Tyler don’t look happy though. I’m pretty sure he doesn’t like performing in front of people. He likes performing in front of fans
sid vicious
sid vicious 11 днів тому
estaba pensando y realmente siento q twenty one pilots merecen ser reconocidos por el mundo entero, incluso cuando los años pasen quiero q todos sepan que son legendarios, ellos salvaron mi vida
Himanshu Nautiyal
Himanshu Nautiyal 11 днів тому
Car left the chat
Oi_FeLiX_cOmE_HeRe_BrO
Oi_FeLiX_cOmE_HeRe_BrO 12 днів тому
I love watching people who are super used to upbeat pop music be uncomfortable
Phoinex Girl
Phoinex Girl 12 днів тому
Hi I'm here I cannot hear dem words what you saying
Andruha Borisov
Andruha Borisov 13 днів тому
Киркоров поперхнулся перьями! .... шикарно... !
nadie importante
nadie importante 14 днів тому
Nunca me cansaré de ver esto es...... HERMOSO😍😍😍😍😍😘😘😍
Elaina Smith
Elaina Smith 14 днів тому
I clicked so fast ahhhh
Tylerf64
Tylerf64 14 днів тому
Sound guy sucked, visuals were dope as hell
rachelivanoff
rachelivanoff 15 днів тому
Hate that i feel like some of those people have no idea how lucky they are to be there!!
Laura Munilla
Laura Munilla 17 днів тому
La concha de la lora! Que bronca que me da ese público loco! Hagan pogo mierda!!!!
GroovyGirl1990
GroovyGirl1990 19 днів тому
They had no idea. But we witnessed it. That's all that matters.
jg04
jg04 20 днів тому
1 clique member = everyone in this room x10000, seriously, everyone was just standing smiling like they we're expecting literally anything else, clapping at the wrong tempo, ugh. one bandito tour crowd would completely destroy this crowd.
thiago luna
thiago luna 21 день тому
odio a fueld by ramen
WeirdChild 1543
WeirdChild 1543 22 дні тому
That audience 😤
SM!LE
SM!LE 23 дні тому
The audience don't know the song, this is pissed me off
Giuliana Rodriguez
Giuliana Rodriguez 24 дні тому
AMARIA VERLOS EN VIVO *-*
Your Highness
Your Highness 24 дні тому
what the fuck is this shit
Mvds Belgique Едцералд
The best song and the best group
Dollie Diet Pills
Dollie Diet Pills 24 дні тому
The crowd could honestly fuck themselves
-올리비아-
-올리비아- 25 днів тому
Tyler: *messes the lyrics up a bit* Me: *crying* he didn't even make any mistakes he was perfect
Venus Is A Planet
Venus Is A Planet 25 днів тому
*Jompsuit jompsuit cover me*
Laurel Hanks
Laurel Hanks 25 днів тому
3:22 is when every one has a seizure
Cheyanne Elizabeth
Cheyanne Elizabeth 26 днів тому
OMG! what happened to Josh's hair?:( poor tyler, you could barely hear him. this was great though! LOVE TOP!
Rhythmic
Rhythmic 26 днів тому
whoever mixes the audio in this needs some lessons
Yumi Draws
Yumi Draws 27 днів тому
You wanna know who's perfect and beautiful? It's Josh and Tyler,,, smh
Game fails
Game fails 27 днів тому
0:33 tyler is very nervous and tyler is tired thats why tyler has bad voice not becose he is shit.
Agus Abregó
Agus Abregó 28 днів тому
2:45 that girl was really high
Maxon Mendel
Maxon Mendel 28 днів тому
Im sad they took down the Iheart radio video from a few days ago
F. C.C
F. C.C 28 днів тому
TOP TOP TOP
JepJepMiraflores
JepJepMiraflores 29 днів тому
1:33 wrong lyric hahaha
Gwen Gerrietts
Gwen Gerrietts 29 днів тому
Nothing like when I was there.............. THIS CROWD AINT' NO BANDITO CROWD
Camila Urie
Camila Urie Місяць тому
Que me grite en la cara por favor.
CrazyFlying Ponys
CrazyFlying Ponys Місяць тому
It sounds so bad especially at 3:31
Yee Juice
Yee Juice Місяць тому
"I'll stop my pan" 2:26 Btw this performance was great love it it's beautiful I love it love it love it When he screams it made my day
dug dug
dug dug Місяць тому
1:30. Please like my comment
Mvds Belgique Едцералд
Dislike you meant ?
Fernanda Magno
Fernanda Magno Місяць тому
Lollapalooza Brasil só vem 😍
Paisley Owen
Paisley Owen Місяць тому
He sounded scared because it wasent the clique love you ty and jishwa
KoTKKu _XD
KoTKKu _XD Місяць тому
🤘
Mark Sampson
Mark Sampson Місяць тому
Biffy Clyro Rocks!!!
HiddenX
HiddenX Місяць тому
none of them were jumping that is one lousy audience
Chloe Bell
Chloe Bell Місяць тому
I love how so many of them pretended to smile and cheer in respect even though they were probably scared for there life’s
Loki_gallop04 O4
Loki_gallop04 O4 Місяць тому
It’s a shame that the audience, will never fully understand the pure amazing-ness of this performance! |-/💛
Oisin Brennan
Oisin Brennan Місяць тому
Listening on 1.25x speed is very cool
Jonathan Keye
Jonathan Keye Місяць тому
What are these Mics
Thr33 BROTHER'S
Thr33 BROTHER'S Місяць тому
I love your vids❤❤❤❤❤❤
2007 In a nutshell 011
2007 In a nutshell 011 Місяць тому
Who else gets chills when Tyler screams?
Vultyle
Vultyle Місяць тому
Never heard him live and he's really good actually he's so good at singing probably equal with Brendon urie
Marlena Ambrosecchia
Marlena Ambrosecchia Місяць тому
vocally, Brendon URIE is more powerful than Tyler. His range is out of this world. Tyler has a serious sense on his voice and is also powerful. But they cannot be compared to me
Sunless Flower
Sunless Flower Місяць тому
Okay, that was so SHORT.
Melina Houliara
Melina Houliara Місяць тому
Is this where josh hit his head?
ValorousArcanine
ValorousArcanine Місяць тому
How much you wanna bet most of the audience doesn't even know what's going on 😂
GravitYEE dont mean to much to me
GravitYEE dont mean to much to me Місяць тому
While he was screaming he sounded like an angry emo teenager
Dave
Dave Місяць тому
This song takes you on a ride. I love the dynamic. The bridge sounds like a completely different song. It's actual music, not noise. There is a big difference between the both
Summer Girl
Summer Girl Місяць тому
It’s a big mistake to play twenty one pilots to an audience who are completely clueless about what he is singing and what he means
Aa Moni
Aa Moni Місяць тому
wtf is up with the ama's having terrible mics.... and I'm not just talking abt top,, but other artists too, just--
Marlena Ambrosecchia
Marlena Ambrosecchia Місяць тому
i keep coming back to this video and the longer I do that the more upset I get. I'm not going to one of their concert's till June but I know they are so much more comfortable in them.
Marlon Palacios
Marlon Palacios Місяць тому
El proximo album de TOP se llamara Liahto
Carpe NØctem
Carpe NØctem Місяць тому
Lol the way Tyler leaves at the end
Marlena Ambrosecchia
Marlena Ambrosecchia Місяць тому
+Carpe NØctem You know Jason gets real hangry
Carpe NØctem
Carpe NØctem Місяць тому
+Marlena Ambrosecchia hahaha Jason was starving
Marlena Ambrosecchia
Marlena Ambrosecchia Місяць тому
just like come on Josh we r leaving because this sucks and I forgot to feed my pet cheetah jason
Basil beetle
Basil beetle Місяць тому
The audience didn’t deserve Tyler Joseph and josh dun’s performance. Their probably all snobby wine sippers.
Marlena Ambrosecchia
Marlena Ambrosecchia Місяць тому
Dude that piano looks like it has been physically beat. SMH they deserve better
HAILEY
HAILEY Місяць тому
It kinda hurts to not see the clique there singing along
Maxon Mendel
Maxon Mendel Місяць тому
Why does this look like it was filmed for early 2000s late night TV? Makes me feel like I'm at my grandparents
Subscribe to Pewdiepies
Subscribe to Pewdiepies Місяць тому
Tyler is going to be future Chester Bennington
ASU Thunder [GD]
ASU Thunder [GD] Місяць тому
How many of you guys thought it was too quiet for them? it was they need to boost up the volume!!
A Person
A Person Місяць тому
2:32 omg I thought was a bug running across my screen into my lap
ed mendoza
ed mendoza Місяць тому
Riverdale?
mariana
mariana Місяць тому
my baby sounded sad in some parts :( so many things were wrong with this performance.. they did amazing tho. i’m so proud. 💗
livi_loves_life
livi_loves_life Місяць тому
The people who've never listened to Twenty One Pilots were probably -s h o o k- when Tyler started screaming
Evander Wolf
Evander Wolf Місяць тому
I was there
Pab O
Pab O Місяць тому
Hype
Gra Xx
Gra Xx Місяць тому
The screaming fucked this song. Totally not needed.
Marlena Ambrosecchia
Marlena Ambrosecchia Місяць тому
well mainstream songs sing the same part over and over the exact same way. Twenty one pilots doesn't like doing that and personally i love the way he sounds when he screams
PRASENJIT DUTTA
PRASENJIT DUTTA Місяць тому
This is my fav of twenty one pilot
gmfitzg
gmfitzg Місяць тому
Love this song, but man, why he whispering so much? Could barely hear what he says
Emo Quartet Fan Page
Emo Quartet Fan Page Місяць тому
Tyler: *burns car on stage* Audience: *does or has no reaction at all*
Breanne Waechter
Breanne Waechter Місяць тому
They did awesome but the energy in that room sucks nothing compared to the love and energy the clique gives back the bandito tour was nothing shy of amazing.
hollandpilot
hollandpilot Місяць тому
they really don’t deserve this omg it seems like nobody in this crowd has heard of them and 1:34 broke my heart too
Marlena Ambrosecchia
Marlena Ambrosecchia Місяць тому
+hollandpilot i can't even express how much Tyler means to me
hollandpilot
hollandpilot Місяць тому
Marlena Ambrosecchia Tyler’s literally fucking amazing
Marlena Ambrosecchia
Marlena Ambrosecchia Місяць тому
+hollandpilot anybody who uses this to critique Tyler is a terrible person. Tyler is such a good bean and I hate how stupid the crowd was thinking twice that the song ended when it didn't
hollandpilot
hollandpilot Місяць тому
Marlena Ambrosecchia this video honestly makes me so sad
Marlena Ambrosecchia
Marlena Ambrosecchia Місяць тому
that part honestly made me feel so bad for the boys. the audience absolutely sucked and the boys were so uncomfortable. i hate when they aren't performing in front of the clique because they hate it so much
Tany Nez
Tany Nez Місяць тому
Twenty one pilots I love you💓💗😭😍
Наступне
American segregation, mapped at day and night
6:49
Переглядів 1 059 938
Watch Samsung unveil the Galaxy Fold
10:58
Переглядів 3 940 559
MONSTA X 몬스타엑스 'Alligator' MV
3:21
Переглядів 12 814 619
Menor Menor - Sigo Aquí (Official Music Video)
4:08